جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 

 

 

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

 

 

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره  کیش مربوط به قرن ۵ تا ۱۰ ه. ق که به  احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى  می باشد. بقایای این  شهر 800 ساله تاریخی حریره در مرکز ساحل شمالى جزيره در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع قرار گرفته است.این اثار ملی در تاریخ 1376/6/1 به عنوان اثار ملی ثبت شده است. شهر تاریخی حریره جزیره  کیش واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط  دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. محوطه باستانی حریره، براساس نتایج کاوشهای باستان‌شناسی انجام شده تا کنون، از مجموعه ساحلی و خانه اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی متشکل شده است. مسافران تور کیش می توانند از این اثار باستانی دیدن فرمایند و لذت ببرند

 

 

 

 

خانه اعیانی کیش

 

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد. وسعت این خانه بسیار زیاد است و آثاری که از این خانه به دست آمده است شامل کاشی های ستاره شکلی که نشان و مربوط به دوره ایلخانی می باشد. خانه اعیانی کیش تا به امروزه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این خانه یادآور خانه های چند خانواری و باستانی است که صاحبان آنها خانوارهایی از کاشان و یزد بوده اند و یکی از نمونه های قدیمی مسکن جمعی در خلیج فارس به حساب می آید. 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

 

تور کیش نوروز 96

 
 




:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: